Pinterest zavádí pro inzerenty nástroje genAI pro zobrazování produktů

Pinterest zavádí pro inzerenty nástroje genAI pro zobrazování produktů


Obrázková inspirace a nákupní web Pinterest je nejnovější technologická společnost, která svým inzerentům zavádí generativní produkty umělé inteligence po podobných krocích Google, Amazonkaa další. Při jeho Pinterest dárky Inzerenta v úterý společnost představila nové funkce pro svou sadu Pinterest Performance+, která zahrnuje automatizaci i umělou inteligenci. To druhé, které nyní umožní inzerentům proměnit bílé, prázdné nebo ploché pozadí na snímky životního stylu.

Nová funkce, která bude zavedena v úterý, pomůže inzerentům, kteří chtějí vylepšit své piny produktu Pinterest (reklamy) a přilákat více kliknutí, uvádí Pinterest.

Transformace zobrazení produktů pomocí generativní umělé inteligence není nápadem jedinečným pro Pinterest, ale rychle se stává jedním ze základních produktů nabízených inzerentům vzhledem k tomu, jak rychle lze obrázky vylepšit jednoduchými výzvami. Téměř před rokem Amazon spustil technologické inzerenty a umožnil jim to popsat pozadí obrázků pro své produkty. Google následoval s vlastními nástroji přibližně ve stejnou dobu a nabízí způsoby, jak snadno změnit barvy pozadí nebo scény.

pinterest genai
Poděkování za obrázky: Pinterest

Nyní, když jsou inzerenti na tuto možnost zvyklí, budou moci udělat totéž na Pinterestu.

Jedním z dřívějších uživatelů technologie genAI Pinterestu byl řetězec drogerií Walgreens, který testoval generativní u 50 produktů v několika kategoriích. Společnost říká, že maloobchodník dokázal předvést své produkty spíše způsobem nativním Pinterestu, místo toho, aby pouze ukazoval samotný produkt. Výsledkem bylo, že společnost Walgreens zaznamenala o 55 % vyšší míru prokliku a o 13 % nižší cenu za proklik při použití pozadí generovaných umělou inteligencí ve srovnání se standardním bílým pozadím.

Kromě toho Pinterest říká, že kombinace AI a automatizačních funkcí pomůže inzerentům rychleji vytvářet jejich kampaně, přičemž je potřeba o 50 % méně vstupů. Inzerenti se mohou rozhodnout kombinovat produkty Pinterest Performance+ podle svých potřeb. V prvních testech Pinterest uvádí, že inzerenti zaznamenali 64% snížení ceny za akci a 30% nárůst míry konverze spolu s 1,8násobnou návratností výdajů na reklamu.

Na jiném místě webu Pinterest zavádí Propagace: nové nástroje, které uživatelům Pinterestu nabízejí slevy. Tyto nástroje budou dostupné na žádost inzerenta v USA, Spojeném království, Kanadě, Austrálii, Francii, Německu, Mexiku, Brazílii a Japonsku. Přizpůsobené reklamní moduly Promotions and Deals také pomohou uživatelům Pinterestu zobrazovat výprodeje a slevy.

V další změně, Pinterest Performance+ bidding také zavede možnost optimalizace pro nejvyšší hodnotu, namísto pouze pro kliknutí nebo objem konverzí.

Pinterest uvedl, že všichni globální inzerenti budou mít nyní přístup ke kampaním Performance+ pro cíle zvažování, konverze nebo katalogový prodej.



Source link

Podobné příspěvky